Sendmail + antivir

David Toman dtoman na aapf.cz
Středa Listopad 22 10:31:09 CET 2000

Problém má dvě části:

    1) musíte mít instalovaný naějaký virus scanner. Zatím jsem nenašel
žádný nekomerční, vše se platí.
    2) instalujete "meziksicht", tj. sw, který přebírá poštu od sendmailu
ještě před finálním doručením, zkontroluje ji na viry a pak teprve
postoupí k
        lokálnímu doručení (procmail).

ad 1) používám VirusScan od MacAfee, updaty virové databáze průběžně na
Internetu.
ad 2) zkuste AMaViS, www.amavis.org, používám ve spojení se sendmailem
8.11.1

Nwebo zkuste řešení na adrese  http://www.decros.cz/~reho/check_virus/

S pozdravem
D. Toman

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz