Kopie emailů a SMTP

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Listopad 22 16:26:58 CET 2000

martin.macok na underground.cz (Martin Mačok) writes:

> FUUUUUUUUUUUUJ, to se vsude probira X-krat tydne porad dokola ...
>
> Najdete si to na
>
> http://www.sendmail.org/faq/
>
> Je to tam a vim i presne URL, ale nereknu, protoze se mi to krajne nelibi.

Lepe receno, bylo by zahodno se poptat pravniku. Protoze se muze stat,
ze vas za to zavrou. Je to z vasi strany totiz poruseni zakona o
telekomunikacnim tajemstvi (internet lze brat jako telekomunikace).

Pracovnik, ktery ma na starosti telekomunikace a prozradi treti strane
(tj. rediteli firmy) informace podlehajici
(telekomunikacnimu|postovni) tajemstvi se dopousti trestneho cinu
.... Jaka je za to sazba netusim, ale je otazka, jestli chcete
riskovat nebo ne.

Brno, Czech Republic