Dotaz k LUSER_RELAY - vyreseno

M. Vancl mvancl na atlas.cz
Úterý Listopad 28 08:00:25 CET 2000

"M. Vancl" wrote:

> Server A.DOMENA.cz (na nejz smeruje MX zaznam) dostane z Internetu postu
> pro mou domenu DOMENA.cz. Potrebuji dosahnout toho, aby server A prijal
> postu pro adresy, ktere jsou v aliases a ostatni maily pro domenu
> DOMENA.cz poslal na server B.DOMENA.cz.
>
> Podle dokumentace to vypada, ze je nejlepsi:
>         define(`LUSER_RELAY',`smtp:B.DOMENA.cz').
> Sice to tak funguje, ale server A bohuzel preposila mail pro
> kdosi na DOMENA.cz na adresu kdosi na B.DOMENA.cz, coz server B odmita (tomu
> by slo urcite zabranit), ale navic by se mi to ani moc nelibilo, kdyby
> [...]

Jestli to nekoho zajima, problem jsem (i kdyz ne zdaleka optimalne a s
porozumenim myslenkove hloubce svera sendmail.cf) vyresil:

Servery A i B (na rozdil od Internetu) "vidi" na DNS server a potazmo MX
zaznam DOMENA.cz -> B.DOMENA.cz.
V konfiguraci je define(`LUSER_RELAY',`smtp:DOMENA.cz'). A je to.

Jak to ale udelat nejak elegantneji, to nevim.

M. Vancl