Premenovanie attachmentov

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 30 10:37:24 CET 2000

Nemyslim si, ze SMTP server ma scanovat postu na virusy, ale pri tom akych
mame uzivatelov s tym nieco robit musim. Zatial najrozumnejsie sa zda
premenovanie winexe pripon stylom

.exe -> .exe.POSSIBLE_VIRUS

aby sa to nespustilo hned po kliknuti .. ked to niekto premenuje a spusti,
ponesie nasledky.

Pozeral som v archive thread "Jak vyfiltrovat .exe prilohy", ale to nie je
celkom ono. Miesto kde som videl ideu s pridavanim pripon som ja hovado
zabudol.

Mozete mi poradit tool, ktoremu dam na stdin mail, on najde filename
attachementu, zmeni ho, a vypusti ho na stdout?

Dik,
--
jozef  :-)