zalozni mail server

Radomir Slezak - MHBH a.s. slezak na mhbh.cz
Pondělí Říjen 2 16:35:25 CEST 2000

Mel jsem stejny problem, ale zadny soubor relay-domains nemam, pokud tim
myslite soubor. Bezi me to na sendmailu 8.9.2 a RH 6.1cz. Pokud bych to
chtel delat pres linuxconf, tak tam jsem nic vhodneho nenasel.

R.S.

"David Trcka" <trcka na poda.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.20.0010021248590.2842-100000 na ns1.poda.cz...