zalozni mail server

Radomir Slezak - MHBH a.s. slezak na mhbh.cz
Středa Říjen 4 11:51:48 CEST 2000

Dobre, takze si ten soubor relay-domains vyrobim v adresari /etc/mail
Muzu mit v nem ty same domeny jako v access, predpokladam ze ten ukazuje z
jake domeny muze nekdo poslat postu pres muj server ? Pokud tomu je tak,
bere v uvahu adresu odesilatele resp. prijemce, tedy pokud z nejakeho
dial-up poslu pres SMTP se sendmailem zpravu treba pro domenu mhbh.cz nebo
budu mit zpatecni adresu mhbh.cz, tak me poslat dovoli a jinemu ne ?
(PostOffice tohle takle delal).
Jak nejednoduseji vyzkouset, ze sekundar bezici u me je skutecne sekundar
pro nekoho jineho ? (odpojim linku od  netu, aby to slo na muj server atd)

Diky

R.S.

"Jan Satko" <satko na quanto.nr.sanet.sk> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.04.10010041047590.25534-100000 na quanto.nr.sanet.sk...