zalozni mail server

Radomir Slezak - MHBH a.s. slezak na mhbh.cz
Čtvrtek Říjen 5 19:14:20 CEST 2000

Diky za vysvetleni, uz jsem take dostal nejake dalsi. Snad me to uz sendmail
dela zalozni MX pro jednu domenu jak ma.

R.S.

"Jan Satko" <satko na quanto.nr.sanet.sk> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.04.10010050906030.9877-100000 na quanto.nr.sanet.sk...