cyrus imapd + sendmail

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Pátek Říjen 6 18:02:49 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Reknete nam vlastnika a skupinu vlastnika bin/deliver a reknete
> nam, pod jakym uzivatelem probiha dorucovani pro virtualni
> uzivatele - a treba vas po ceste neco trkne :-)

Vlastnik cyradm, skupina mail (podle install),
Jakeho uzivatele pouziva virtualni uzivatel jsem nezjistoval,
ale zkusim to, taky abych overil, kdo z nas je bliz pravde
s tim ID odesilatele resp. prijemce.

> Tohle je blbost - nebo mate neco fatalne spatne nastaveneho.
> Dorucovani se ridi podle adresata. (Samozrejme, pro virtualniho
> adresata se dorucuje pod nejakym konkretnim, pevne danym
> uctem.)

to eventualni spatne nastaveni bych prave rad vedel. :-))
Vzhledem k tomu, ze si nedovedu predstavit, jak bych takovou
vec ovlivnil v konfiguracnim souboru (konfigurace pres m4),
tak mne zajimalo, jestli to nekdo na uvedene verzi taky nezpozoroval.

> Mimochodem, procmail suid+sgid? deliver suid? bin/mail suid?
> Safra, safra... Jeste ze jsem /var/spool/mail omyl opustil uz davno...

To neni vsechno moje prace, ale rekl bych, ze jde vesmes o defaultni
nastaveni po instalaci.

Martin Postulka