milter api

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pondělí Říjen 16 08:27:00 CEST 2000

> resim problem: ukladani zprav odchozich pres smtp do databaze...
> tj. spousteni programu pri odeslani posty ...
>
> krom patchnuti smtp demona mne napadlo, ze tedka to milter api
> by to mohlo zvladnout, ale nikde jsem o tom nic nenasel - netusite
> o tom nekdo?

MILTER API ma jednu chybicku. Jsou pres nej filtrovany pouze zpravy,
ktere prichazeji pres SMTP mailer (koukal jsem se do zdojaku sendmailu

a slo by to dodelat). Nezpracovava maily, ktere jsou odesilany
lokalne.
Pokud tohle omezeni nevadi, tak je pro ukladani kopii mailu vhodny.
Dokumentace se najde v adresari libmilter ve zdrojacich sendmailu
8.11.0.

Pro rychhle vyzkouseni vlastnosti MILTER API se da pouzit perlovy
interface http://search.cpan.org/search?dist=Sendmail-Milter

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz