Velke pismeno v username => User unknown

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Říjen 20 10:38:39 CEST 2000

:> A nedali ste do sendmail.mc nejaku vec navyse ?
:> Lebo ja mam 8.9.3 a mozem pisat aj velke aj male pisemna a zozerie ich.

cital si co pisal ?

v /etc/passwd ma usernames s velkymi pismenami ..

a sendmail z toho spravi default male a potom sa to nedoruci ...

Sendmailu sa da tato featura vypnut ( teraz z hlavy neviem ako ) ..
ale odporucal by som radsej zmenit zaznamy v /etc/passwd ..

Win clienti radi totiz robia adresy v trave USER na DOMENA.SK a podobne to bez
ten konverzie na male pismena by to nedoslo uz vobec ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying