Velke pismeno v username => User unknown

David Pospisilik david.pospisilik na pvt.net
Pátek Říjen 20 10:41:04 CEST 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:

> David Pospisilik <david.pospisilik na pvt.net> wrote:
> -> mam asi celkem obvykly problem, ale zatim jsem nikde nenasel postup
> -> reseni. Sendmail na linuxovem stroji (redhat, kernel 2.2.16) mi neposle
> -> mail na uzivatele, ktery ma v username velka pismena. Da se nejak
> -> sendmail primet k tomu, aby velka pismena v username akceptoval, nebo
> -> mam pro kazdeho takoveho usera vytvaret aliasy (a jak?), nebo vsechny
> -> username predelat na mala pismena (do toho se mi moc nechce, tech
> -> uzivatelu je moc)

> [...]

Jenze prave tomuhle bych se chtel vyhnout :(( Prebiram totiz usernames z
jineho systemu, kde uzivatelum budu tezko vnucovat 'udelej si maly
username, protoze jinak ti nepujde posta'. S tim by me asi poslali
nekam, protoze posta je jen jakysi 'dodatek' a vsechny ostatni sluzby je
autorizuji s UsErNaMe. Tezko je muzu nutit, at pro cely system sluzeb
maji jedno username/password a pro postu at si zvoli jine :((

David