Maskarada domeny i s hlavickami

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Říjen 20 13:25:27 CEST 2000

Zdravim,

narazil jsem na problem - mam RH 6.2, se sendmailem 8.9.3, ktery slouzi
jako brana do internetu a zaroven jako mailserver.Funguje to, pohoda.
Ovsem v hlavickach posty se da najit, ze posta sla z pocitace s IP
adresou 192.168.0.40 na hranicni pocitac, coz je povazovano za
potencialne problematicke a na me ted je, abych presvedcil sendmail na
routeru, aby tuto informaci o prvni prichozi IP adrese
zamaskoval/zahodil. Projizdel jsem  FAQ na www.sendmail.org, zkousel
jsem si hrat s direktivama MASQUERADE_AS, allmasquerade,
masquerade_entire_domain, masquerade_envelope, ale pokazde tam ty
zaznamy zustaly. Moje otazka tedy zni: je mozne sendmail presvedcit, aby
tuto informaci nezverejnoval ? Pokud ano - jak.

        Diky a s pozdravem

        Jarda Stribrsky