Zjisteni platnosti emailu

Petr Prazak prazak na grisoft.cz
Pondělí Říjen 23 15:00:15 CEST 2000

Jasne, ja vedel, ze to neprojde, ja to jen navrhoval :))
Kazdopadne to treba fungovat na vetsinu freemailu, coz by se mi
dost libilo...

Neco jsem nasel na fm, je to sice v PHP, ale to snad nevadi:
http://freshmeat.net/projects/emailaddressvalidationcomponent/

23.10.2000, Petr Novotny wrote on subject `Zjisteni platnosti emailu':

> [...]
proc ?

Vezmu vzdy MX s nenizsim cislem.

hajzli :)

> g. nemluvite se SMTP proxy v DMZ nebo na firewallu

huh ?

 Petr Prazak

--
Petr Prazak