Zjisteni platnosti emailu

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Pondělí Říjen 30 00:58:39 CET 2000

Jan PAVLÍK wrote:

> Jak tak na to koukam, asi mi opravdu nezbyde, nez poprosit vsechny
> zucastnene o znovuprihlaseni, kdo prijde zpet, tak leti... ruco to bude
> vazne parada... Kdyby nekoho neco napadlo, usetrte mi prosim praci! :)

	No, poslete jim vsem testovaci dopis - kazdemu jiny tak, abyste mohl
rozeznat pro koho byl dopis nedorucen i kdyz byl treba nekolikrat
forwardovan. Tech chybovych hlaseni se nevrati zas az tak moc (mozna),
ty vyhodite a ostatni mate O.K.

	Jedwen testovaci dopis, kdyz v nem bude omluva a vysvetleni vam odpusti

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz