Zjisteni platnosti emailu

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Pondělí Říjen 30 00:55:26 CET 2000

Petr Novotny wrote:

> a. druha strana nepouziva qmail a odvozeniny
> b. druha strana nepouziva fetchmail a domenovy kos
> c. druha strana nema mail ukladany u providera v SMTP fronte a
> nepouziva ETRN
> d. druha strana nepouziva UUCP
> e. nemluvite s MX s nizsi prioritou
> f. nemluvite (kuprikladu) s yahoo.com [ti taky na rcpt to davaji 250]

	A jeste schazi casty:
h) prijemce ma vsechny dopisy forwardovane na adresu, ktera jiz
neexistuje - to jednak dostavate pozitivni reply (250), jednak vam chodi
chybova hlaseni o nemoznosti dorucit na adresu, kterou v listu nemate -
a nemate ani jak urcit, ze ktere to bylo forwardovano. A pokod je EXPN
zakazano (coz casto je) pak to ani nezjistite ...

					Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz