Qmail a virtusertable

Martina Mrázková mmartina na espo.cz
Pondělí Září 4 20:04:35 CEST 2000

Zdravim,

nevite nekdo jestli existuje v Qmailu neco jako virtusertable?
Jde mi o duplicitni jmena uctu u ruznych domen --

V sendmailu stacilo jenom

  info na nejaka-domena.cz		ucet1 na local
  info na jina-domena.cz		ucet2 na local

kde ucet1, ucet2 jsou v /etc/passwd.

Napada me pouze pouzit aliasy, jenze to potom asi musim uvest i vsechny
ostatni ucty (neco na nejaka-domena.cz, cokoliv na nejaka-domena.cz) do aliases,
jinak to nebere (nejaka-domena.cz musi byt ve virtualdomains a nesmi byt
tedy v locals). Pri cca 20-ti uctech na jednu domenu se mi to do aliasu
jednak nechce davat a jednak to asi nebude nejrychlejsi reseni.

A jeste jedna vec: sendmail vracel zpravy poslane na neexistujici
adresy. Umi totez i Qmail?

Poradite mi nekdo?
Diky

martina mrazkova