Kodovani priloh v sendmailem

Jan Redl redl na col.cz
Úterý Září 5 17:44:13 CEST 2000

On Tue, 5 Sep 2000, Kamil Šrot wrote:

> Zdarvim,
>
> 	mam problem se senmailem. Nejak spatne mi prekodovava prilohy mailu. Nedela
> to vzdycky - myslim, ze to klidne muze byt chyba v hlavicce mailu jiz od
> klienta, ale ja to proste musim nejak vyresit... V dokumentaci sem nasel, ze
> se da zadat, ktere content types se maji kodovat jakym kodem... ale jak to
> udelat jsem uz nenasel :(
> 	Vite o tom nekdo neco vic?

Z vlastni zkusenosti vim, ze nektera(e) verze Outlooku spatne oznacuje
prilohy ( tj. chyba v klientskem programu odesilatele ) a prijemce misto
binarnich dat dojde k zaveru, ze jde o plaintext. Bohuzel si nepamatuji
cislo verze, ktera tyto problemy mela.

Mozna by prospelo uvest konkretni priklad hlavicek.

--
                                                   Jan Redl
                                                 Czech On Line