Kodovani priloh v sendmailem

Kuncl Ivan kuncl na vsbohem.cz
Středa Září 6 08:29:12 CEST 2000

On Tue, Sep 05, 2000 at 04:36:26PM +0200, Kamil ?rot wrote:
> Zdarvim,
>
> 	mam problem se senmailem. Nejak spatne mi prekodovava prilohy mailu. Nedela
> to vzdycky - myslim, ze to klidne muze byt chyba v hlavicce mailu jiz od
> klienta, ale ja to proste musim nejak vyresit... V dokumentaci sem nasel, ze
> se da zadat, ktere content types se maji kodovat jakym kodem... ale jak to
> udelat jsem uz nenasel :(
> 	Vite o tom nekdo neco vic?
>
> Diky,
> C.

Chyby se kterymi jsem se potkal:
 - pokud je v hlavicce mailu nejaky osmibitovy znak,
sendmail chybne uvazuje, ze je cely mail osmibitove a vysledek je,
ze u priloh chybi radka: "Content-Transfer-Encoding: base64"
a klient potom dostane prilohu jako zmet zakodovanych cisel.
Nejcasteji se to stavalo u outlooku : "Microsoft Outlook Express 4.72.2106.4"
 - pokud odesilatel posle postu v RTF formatu Microsoftu
a prijemce je outlook 2000, tak klient vidi pouze soubor s koncovkou .dat
a je treba do hlavicky mailu doplnit radku: "X-MS-TNEF-Correlator: <EBF3BC01FC82D311BB3>"

Ivan Kuncl