relay

Martina Mrázková mmartina na espo.cz
Čtvrtek Září 7 12:54:23 CEST 2000

> Nemuzu si pomoc, ale porat to hazi chybu 550.

Hmm, po provedeni zmen v sendmail.mc je treba znovu vygenerovat sendmail.cf:
 m4 /etc/sendmail.mc > /etc/sendmail.cf
Mate instalovan sendmail-cf-*? Mozna je nutne resetovat sendmail.
Pokud je chyba jinde, zkuste poslat konfiguracni soubory a naznacit
strukturu
serveru (nechcete-li do konference, muzete primo na mail).

> Fungoval Vam nekdy mailertable, mam domenu xy.cz a chtel bych aby po
> prichodu mailu se posta preposlala na exchange server exchange.xy.cz,
nekde
> jsem se docelt, ze by to melo v mailertable byto toto
>
> xy.cz            SMTP:exchange.xy.cz

Povolil jste FEATURE(`mailertable')? Nema byt misto SMTP:exchange.xy.cz
spise smtp:exchange.xy.cz? Vygeneroval jste znovu sendmail.cf?
Vytvoril jste mailertable.db:

  makemap hash /etc/mail/mailertable.db < /etc/mailertable

Overte si, ze mailertable.db existuje a ma nove datum a neni nulovy ;).
Mate spravne MX zaznamy?

S pozdravem

martina mrazkova