Spoluprace qmail+vpopmail a Winproxy

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Čtvrtek Září 7 22:14:09 CEST 2000

Na serveru mam postu pro virtualni domeny resenou pres vpopmail nad
qmailem (Linux). Vsechno funguje bezvadne, az na jednoho klienta,
ktery si stahuje postu pres POP3 do sveho programu Winproxy (Windows)
a dale sei ji pretriduje sam (neco na zpusob fetchmailu). Bohuzel se
mi nepodarilo primet Winproxy, aby akceptoval format jmena mailboxu
tak jak je vyzaduje program vpopmail (jmeno%virtdomena, pripadne
jmeno%virtdomena na mailserver). Problem je v tom, zda se, ze Winproxy
nepoklada "%" ve jmene schranky za platny znak a podle logu se ho
snazi nahrazovat znakem "(C)" (copyright).

Nevite jak neco podobneho vyresit ?

Vim o reseni, ktere by spocivalo o zasahu do zdrojaku vpopmailu a
zmeneni oddelovace jmena od domeny, ale to reseni je u me z ruznych
duvodu (spoluprace s tretimi programy, nutnost prekonfigurovat vsechny
klienty) neproveditelne.

--
        |   Miroslav Petricek            mpe na stavos.cz      |