Problem s Paegasem - urgent

Ivan Dolezal ivan.dolezal na usa.net
Sobota Září 9 13:57:10 CEST 2000

"Jan Redl" <redl na col.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.BSF.4.21.0009081320010.6767-100000 na k2.vol.cz...

> Normalne by k zacykleni nemelo dojit, protoze kdyz nastastane chyba v
> doruceni chyboveho mailu, tak se jiz nic neposila ( max spravci onoho
> serveru, ktery chybu zdetekoval, coz jde vypnout v sendmail.cf konfiguraci
> DoubleBounceAddress )

Predevsim dekuji za odpoved.

Na prikaz DoubleBounceAddress jsem narazil deset minut pote, co jsem dopsal
prispevek, ale vubec mi nepomohl.
Bud mam nekde neco v sendmailu 8.9.3 zcela zasadne spatne, nebo je potiz v
tom, ze jde o nedorucitelnost kopie chyboveho mailu, nikoliv o
nedorucitelnost chyboveho mailu zdroji jeho problemu:

uzivatel - A MESSAGE -> muj Sendmail
    muj Sendmail - RCPT TO: -> Paegas Sendmail
    muj Sendmail <- 550 ERROR - Paegas Sendmail
uzivatel <- ERROR MESSAGE - muj Sendmail  (uspesne doruceno)
uzivatel - A (COPY OF ERROR) MESSAGE -> muj Sendmail
...jdi na radek 2