Sendmai a resolving

Radek Andrs radek na interdata.cz
Středa Září 13 08:24:24 CEST 2000

Ano je to tak - diky.

Jenom se to jmenuje confDELIVERY_MODE a standardne je "background". No a ja
potrebuji "queue only" jenom bohuzel nemohu prijit na to jak to zadat do .mc
souboru.

Vite to nekdo jaky tam ma byt parametr (z prikazoveho radku by to melo byt
sendmail -ODeliveryMode=q nicmene nemuzu nikde najit jak by to melo byt v
tom .mc

Je to : define(`confDELIVERY_MODE', queue only) nebo se pletu ?

(pravidelne prochazeni fronty by se melo zajistit pres sendmail -bd -q15 ? )

Diky
Radek Andrs

"Dan Ohnesorg" <dan na feld.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.21.0009121959510.11825-100000 na poli.feld.cvut.cz...