IMP a Return-Path

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 14 20:24:00 CEST 2000

On 14/09/2000, Mira Tempir wrote:

> Neni to spis problem s konfiguraci phpka ?
> Jedna se o direktivu sendmail_from v php.ini

Bohuzel ani jedno ani druhe. Je to moje adresa, jejiz jedinou (velmi
vzdalenou) spojitost s PHP, Apachem a IMPem vidim v tom, ze jsem tohle
vse instalovat z tohoto uctu (z nej jsem se surootoval :), ale zadny
ze souvisejicich souboru neni ani mym beznym uzivatelem vlastnen.o

Apache bezi pod uplne jinym uzivatelem, do direktivy sendmail_from jsem
zkusil dat nejakou jinou adresu (ted tam nebylo nic) a zadna zmena.

Grepem jsem nenasel jediny vyskyt jmena meho uzivatele v celych
zdrojacich Horde a IMPu. Nechodi mi to pres zadny alias, proste v
Return-Path i obalce je primo moje adresa. Proste Akta-X jak vysity :)

S pozdravem

                          All rights reversed