IMP a Return-Path

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 14 23:20:15 CEST 2000

On 14/09/2000, Michal Krause wrote:

> Grepem jsem nenasel jediny vyskyt jmena meho uzivatele v celych
> zdrojacich Horde a IMPu. Nechodi mi to pres zadny alias, proste v
> Return-Path i obalce je primo moje adresa. Proste Akta-X jak vysity :)

Tak uz jsem na to ve spolupraci s Bugzillou Horde prisel. Nejak jsem
automaticky zadal v konfiguraci Horde a IMPu misto sendmailu
qmail-inject, coz se ukazalo byt neschudnym, ackoliv vsechno jinak
normalne fungovalo. Po zmene na sendmail wrapper je to uz OK. Stale ale
netusim, kde se brala ta moje adresa :)

S pozdravem

                          All rights reversed