Filtr na postu - diakritika v base64

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Září 29 10:54:19 CEST 2000

> Oba tvary jsou MIME, akorat ten druhy je binarni kodovani a ne quoted
> printable.

Asi jsem se spatne vyjadril - neznam presnou terminologii. V zasade
jde o to, aby se "binarne" kodovane rezezce prevedly na jiny tvar,
protoze nas postovni klient na ne dlabe a je to necitelne.

> Musi to byt pruchozi?

Nemusi samozrejme. Jenom me to napadlo jako takovy princip. Rad bych
to mel transparentni a samotne provedeni neni az tak moc dulezite.

> Ja bych to asi normalne predhodil systemovemu procmailu pres pipe.

OK. Ale jak na to ?

 - procmail-3.14-2 mam nainstalovan
 - ale nepouziva se.

V konfiguraku /etc/exim.conf je :

# Uncomment the following if you want to use Procmail as the
# delivery agent.
# -- Mark Bergsma <mark na mbergsma.demon.nl>
#procmail:
#  driver = pipe
#  command = "/usr/bin/procmail -Y -d ${local_part}"

Takze asi bude potreba nastavit, aby s nim exim spolupracoval a
hlavne aby ten procmail spravne dorucoval. Ten server jede naostro a
nerad bych tam neco zkonil. Bohuzel s tim nemam zadne zkusenosti.

Predem diky za pomoc.

S pozdravem

Miroslav BENEŠ
mbenes na tenez.cz