smarthost & mailertables

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Neděle Duben 1 13:23:14 CEST 2001

Dobry den,

narazil jsem na problem s nastavenim sendmailu (8.9.3) na Linuxu. V tuto
chvili ho pouzivam jako relay pro windowsove masiny a tento stroj dale
forwarduje veskerou postu na sveho smarthosta. Rad bych ho vyuzil jeste
jako zalozni mailserver pro dalsi domenu. Kdyz jsem na tento pocitac
nasmeroval MX zaznam a v access povolil relay, postu sice prijal, ale
automaticky preposlal na smarthosta. To jsem pochopil a udelal druhy
krok, kterym bylo nastaveni mailertables. Ale i po nastaveni
mailertables se mi stejne posta vzdy presmerovava na smarthosta
(potencialne si tim zpusobuji cykleni mailu). Lze kombinovat pouziti
smarthosta a mailertables, nebo se jejich soucasne pouziti vylucuje ?

	Predem diky za odpovedi

		Jarda Stribrsky
      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !