odeslání pošty ve frontě

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Sobota Duben 7 14:47:44 CEST 2001

> Potoeboval bych poradit kde nastavit po jaké dobi se má sendmail pokusit
> odeslat poštu eekající ve fronti.Stává se,3/4e jsem poipojen pouze na
> odeslání pošty ,ale sendmail jakoby eekal -musím démona ukoneit a poté
> znovu spustit aby se pošta odeslala.Dle logu se sendmail spouští takto:
> SMTP+queueing na 01:00:00.Podle mi se tedy pokouší odeslat poštu ka3/4dou
> hodinu.Jak a kde nastavit aby to zkoušel napo. ka3/4dých 15 minut?Základní
> nastavení jsem provádil pomocí webminu.Sendmail -8.11.0-8,RH 7.0 CZ.Velice
> vám dikuji za poípadné rady.S pozdravem RT

V konfiguraku je na to polozka:

# minimum time in queue before retry
O MinQueueAge=15m

Pripadne mozte pustat sendmail rovno s tym parametrom.
sendmail -q15m -bd

A pokial chcete hned vyprazdnit frontu, nemusite pustat sendmail nanovo.
Staci pustit prikaz "sendmail -q".

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2