Vetsi soubory pres FTPmail

Sladky Vladimir vsladky na volny.cz
Sobota Duben 7 14:40:48 CEST 2001

Potreboval bych ztahovat vetsi soubory pres FTPmail (v dobe kdy pres
proxy nemuzu pouzivat normalni FTP, ale jen mail), ale kdyz jsem si
takto nechal poslat napr. Netscape 4.77, tak mi to "naspamovalo" 317
malych zprav z niz bych musel kazdy mime kousek rucne ulozit na disk,
pak treba prikazem copy spojit do jednoho souboru a pak napr. WinZipem
dekodovat, coz je takrka nepouzitelne :-( ...
Zkousel jsem nejaky FTPmail ze Studgartu (na adresu si ted presne
nevzpomenu), ale prikazy jako size, chunksize apod. jsem si moc
nepomohl.
Vim, ze takovyto soubor (napr. Netscape) urcite neztahnu vcelku, ale
nevi prosim nekdo nejaky "rozumny" ftpmail server, kde by se dalo tahat
soubory po co nejvetsich castech a jak presne tento server presvedcit
aby to delal ?

                               Diky