Attachment.

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Středa Duben 11 02:03:28 CEST 2001

yce wrote:

> potreboval bych nejak odeslat spolu se zpravou i attachment.
> Nejak se nemohu dopatrat jak mu rict, aby nejaky soubor vzal
> a poslal jako attachment. Konverze MIME je O.K.
> Patral jsem v archivu, ale bud malo, nebo se to jmenuje jinak.
>
> Mam sendmail 8.9.3.

	Sendmail je software na prenaseni dopisu - ne na jejich vytvareni -
takze soubor rucne (napriklad) zauuencodujte opatrete RFC822 hlavickami
a pak je ready pro sendmail.

				Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz