STARTTLS problem

Ettler ettler na volny.cz
Pátek Duben 13 09:58:59 CEST 2001

Zdravim,
mam problem s kompilaci podpory pro SMTP STARTTLS pro sendmail 8.11.3.
Postupoval jsem podle znameho navodu Clause Assmana ze sendmail.org, ale asi
neco delam spatne. Instaloval jsem sfio i OpenSSL. V souboru site.config.m4
mam uvedeno toto:

define(`confSTDIO_TYPE', `portable')
APPENDDEF(`confENVDEF', `-DSFIO')
APPENDDEF(`confLIBS', `-lsfio')
APPENDDEF(`conf_sendmail_ENVDEF', `-DSTARTTLS')
APPENDDEF(`conf_sendmail_LIBS', `-lssl -lcrypto')

Kdyz pustim sh Build, tak obdrzim mmj. nasledujici hlasky a jim podobne:

In file included from main.c:29:
sendmail.h:110: openssl/ssl.h: není souborem ani adresářem
In file included from alias.c:13:
sendmail.h:110: openssl/ssl.h: není souborem ani adresářem

Ocividne sendmail hleda tyto soubory jinde nez jsou (mam je v
/usr/local/ssl/include/openssl). Jak mam sendmailu rict, aby je hledal na
spravnem miste? Je na to nejake define?

Dekuji predem za rady
Frantisek Ettler