qmail

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Duben 13 22:08:18 CEST 2001

On Fri, Apr 13, 2001 at 02:38:47PM +0200, trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:

> Měl bych ješte jeden takový dotaz ohledně qmailu.Bohužel se mi ho nedaří na
> jednom stroji přeložit a tudíž - existuje i distribuce v rpm?Případně
> jestli s ní máte někdo skušenosti (hlavně pokud jsou negativa).Děkuji .S
> pozdravem RT

Doporučený způsob instalace qmailu je kompilace ze zdrojových
kódů. Autor qmailu dokonce určitým způsobem licenčně omezuje
šíření předkompilovaných binárek (má pro to věcné důvody).

Kompilace obvykle probíhá bezproblémově, takže pokud se vám z
jakýchkoliv důvodů nepodařila bude, tak zkuste poslat výstup
a můžeme zkusit najít problém.

--
/*  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
    Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467