Zalohovani posty

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Úterý Duben 17 01:45:48 CEST 2001

"M. Foltyn" wrote:

> "Vladimir Rengevic" <vlado na grafon.sk> píše v diskusním příspěvku
>
> ale on ty maily pro danou domenu prebirat nema. ma je jen podrzet ve fronte,
> rokud stroj s primarnim mx nebude dostupny, nebo dokud nedojde k timeoutu.

	No, z puvodniho dotazu nebylo tak uplne zrejme co vlastne presne
tazatel pozaduje - mohlo to tedy byt i to, ze tam posta mela take
zustavat a pak muze mit Vlado pravdu, nebo to tak byt nemelo a pak je
nejspis chyba v RELAY pravidlech. Jenze s nejasnym zadanim a bez
podrobnych informaci, ktere tazatel nedodal, si muzeme jen spekulovat.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz