Smerovani posty pouze pro nektere uzivatele.

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Duben 20 16:16:59 CEST 2001

> Ted jsem na serveru RedHatu nasel reseni, ktere by mi dle meho nazoru mohlo
> pomoci vyresit muj problem jinak, nez jste naznacil Vy (i kdyz Vase reseni je jiste
> funkcni). Jde o to, ze do mailertable je mozne zadat i jmeno uzivatele, co jsem nevedel
> (myslel jsem, ze lze zadavat jenom nazvy domen). Jako priklad je tam toto:
> bob na isp.net              SMTP:bob@[192.168.1.10]

Mna by len zaujimalo ci sa da skombinovat mailertable v virtusertable. Ja
to teraz skusat nebudem, nechcem si odstavit system. Ale pamatam sa (a
mozno zle, preto treba skusit) ze ked sa pouzivalo mailertable tak nesmel
byt zaznam o domenev sendmail.cw. Kdezto u virtusertbale tam byt musel.
Z toho teda vyplyva ze by sa nemali dat skombinovat pre jednu a tu istu
domenu zaznamy, ktore date aj do mailertable aj do virtusertable.
Ale bolo by dobre, keby to niekto skusil. Mne to zostalo v pamati takto
zapisane :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2