orezavanie priloh

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Duben 25 14:40:14 CEST 2001

On Wed, Apr 25, 2001 at 01:36:42PM +0200, Jan Satko wrote:
> Ahojte.
> Archiv konferencie akosi nefunguje, tak si neviem pozriet nejaky rychly
> sposob ako orezavat prilohy. Predpokladam ze procmail to nejako robi, ale
> kym to zistim, mozno mi niekto odpise. Pomoze niekto ?

predpokladam, ze orezavat "nebezpecne" attachmenty, cize .doc, .xls, .exe .vbs
... a dalej predpokladam, ze so sendmailom ... pozrite si procmail-sanitizer
... mne to pomohlo ... (bol spominany aj na underground.cz - BTW happy
birthday :-))

ak by to bol nahodou postfix, tak ten to dokaze sam - header_checks alebo (aj)
body_checks ... a regexp

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE