MeToo

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Čtvrtek Duben 26 12:49:03 CEST 2001

neco prijde na help, preposle se to x dalsim lidem,
na help, aby to doslo vcsem v teto skupine krome me jako odesilate, podle
manualu se musi nastavit option Metoo=False coz amm, ale stejne to chodi i
me.. napada me ze by si to mohlo brat skupiny ze souboru aliases.db ale jak
tam mohu ty data naimportovat??

> Este otazka. Dufam ze Vasa odosielacia adresa je zhodna s tou adresou,
> ktoru mate vedenu v tej skupine. Lebo sendmail porovna tieto dve adresy a
> podla toho sa rozhoduje, ci Vam to posle alebo nie.

no moje adresa je ABCD na domena.cz ale ve skupine je jen ABCD, predpokladam,
ze si to @domena.cz doplne sendmail sam...

bylo by nemile mit v aliasech i zavinace s domenou u kazdeho jmena