program vacation ...

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Srpen 9 08:01:35 CEST 2001

Zdravim,

presne pred mesiacom som napisal pre nasich uzivatelov take malicke HOW-TO
na vacation:

1. zinicializujte si "vacation" databazu prikazom:

   vacation -i

2. v domacom adresari na servri si vytvorte subor .forward, ktory
   obsahuje 2 riadky:

   vas_login
   "|/usr/bin/vacation vas_login"

      prvy riadok zabezpeci, aby sa uchovala kopia doslej posty
      druhy riadok zabezpeci automaticku odpoved pre odosielatela

3. vytvorte si v domacom adresari subor .vacation.msg, do ktoreho
   vlozite text spravy pre odosielatela, napr.:

   som na dovolenke, ozvem sa az v auguste
   X.Y.

4. zoznam e-mailovych adries, na ktore bola zaslana automaticka
   odpoved spolu s datumom a casom ziskate prikazom:

   vacation -l

5. standartne je interval odpovede raz za tyzden, program vacation
   neodpoveda na e-maily z diskusnych skupin a podobne,
   dalsie informacie ziskate prikazom:

   man vacation

staci?

5o   Peter.Mann at tuke.sk