problem s uzivatelem

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Srpen 9 14:03:36 CEST 2001

> tohle je cele co mi sendmail posle, a jedna se o domenu sgc.cz

Tazko tazko. Sendmail posiela errory v prilohach. To co ste poslali bola
len priloha cislo1. Kadial posta isla, cez ktory server, kto co zahlasil
to vsetko sendmail posle, ale pravdepodobne vsetko je v prilohach.
Ja mam PINE(UNIX) a ten mi tie textaky otvara automaticky, takze sa mi zda
ako keby som to videl v jednom texte.

> kdyz se ale mrknu na sgc.cz tak to haze 10.10.1.5 IP adresu, takze je to nekde
> ve vnitrni siti, ale je zvlastni ze ze sendmailu 8.9.3 mi to tam dojde...

Ono to bude zasite urcite v ip-ckach. Poslite ten chybovy majl original
ako je. Lebo takto neviem na aku adresu mal ten majl vlastne ist.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2