Sendmail a spatna Return-path

spatka.mta na luzanky.cz spatka.mta na luzanky.cz
Pátek Srpen 10 12:37:23 CEST 2001

Dobry den

na dorucovani posty pouzivam sendmail. Na serveru jsou dve karty - vnitrni a
vnejsi sit. Posilani posty chodi. Po uprave DNS zaznamu (na strane providera -
nemam moznost menit) se v hlavicce vyskytuje jmeno, ktere je podle meho spatne.
V priloze je konfiguracni soubor sendmailu.

Pokud posilam mail pres vnitrni sitovou kartu (napriklad Outlook) tak hlavicka
doruceneho mailu zacina:

>From spatka na gw-luzanky.skynet.cz  Fri Aug 10 12:17:55 2001

Přičemž, očekávám, že místo gw-luzanky.skynet.cz tam bude luzanky.cz (pro tuto
adresu existuje MX záznam). Jinak ta adresa odpovida reverznimu zaznamu
vnejsiho rozhrani (nikoliv vnitrniho pres ktere jsem to posilal).

Prip posilani primo z konzoly (mutt) zacina hlavicka doruceneho mailu:

>From root  Fri Aug 10 12:17:26 2001

Tady se mi nepozdava to From - nemelo by tam byt spatka (samozrejme jsem to
posilal jako uzivatel spatka a jsem si vedom, ze tato chyba nema nic spolecneho
s DNS)?

V obou pripadech je From: v poradku.
Nemam moznost menit veci v DNS!

Nemuzete mi nekdo prosim poradit co zmenit?

Dekuji, Petr Špatka

Prosim, budte tolerantni, pokud je odpoved nekde v dokumentaci. Jsem v casove
tisni - zitra odjizdim s deckama na tabor a bohuzel jeden vedouci si zlomil
nohu, takze ja nemohu zustat v Brne a ladit sendmail (to by bylo na zruseni
tabora).