SMTP autentifikace na 8.11.2

RiGe info na tree.sk
Čtvrtek Srpen 9 23:25:56 CEST 2001

Mate nekdo zkusenosti, jak nakonfigurovat sendmail pro SMTP autentifikaci?
Ja se pokousim podle navodu na strance
http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html.

Mno, SASL mam v /usr/local/lib/sasl a mam na nej jeste sym. link z adresare
/usr/lib/sasl. Pridal jsem pozadovane radky do souboru
/usr/src/sendmail/cf/domain/domena.m4 a ten vypada takto:
FEATURE(use_cw_file)dnl
APPENDDEF(`confENVDEF', `-DSASL')dnl
APPENDDEF(`conf_sendmail_LIBS', `-lsasl')dnl
APPENDDEF(`confLIBDIRS', `-L/usr/local/lib')
APPENDDEF(`confINCDIRS', `-I/usr/local/include')

A soubor /usr/src/sendmail/cf/cf/mail.mc jsem zatim nemenil:
DOMAIN(domena)

Po prelozeni (m4 mail.mc > /etc/mail/sendmail.cf) a restartovani sendmailu,
potom "sendmail d0 -bv root" ve vypisu SASL ani AUTH nehlasi...

Podle navodu mam znovu zkontrolovat nastaveni, ale uz nevim, co se na nem da
kontrolovat. Dik za kazdou radu.

--
RiGe maniac