postovni Klient ktery umi Maildir

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pondělí Srpen 13 13:45:25 CEST 2001

"Martin Kozusky" <kozusky na ics.muni.cz> writes:

> Ahoj,
> neznate nekdo postovniho klienta pro Linux (aby byl fcni i pod konzoli),
> ktery umi pracovat s Maildir , ktery pouziva Qmail? pomoci maildir2mbox bych
> z toho mohl dostat normalni mbox, ale to se mi to zase smaze z Maildir,
> takze nic neuvidim pokud se na postu budu divat pres POP3 .

Resi se to vetsinou tak, ze se pouzije libovolny klient a jde do
mailboxu lokalne pres IMAP.

Jediny co me napada, ze by umel maildir jen tak je gnus, ktery bezi
pod emacsem.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /