Jednoduchá konfigurace emailu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Srpen 18 14:36:23 CEST 2001

Dalibor Kouřil <dalibork na sorbi.cz> writes:

> Maximum co se mi povedlo byla možnost odeslat e-mail na lokální server a to
> ještě jen na lokální e-maily. Jiné e-maily mi SMTP vyhodilo jako
> neexistující příjemce.

Zrejme mate tak restriktivni firewall, ze jste zablokoval dotazy na
DNS.

Jinak asi urcite budete muset jit do /etc/mail

a v souboru access zadat

10.0.0. RELAY

ulozit v zadat make, cimz se pregeneruji ty .db soubory. To drive
nebyvalo zvykem, ale novejsi redhaty maji implicitne hodne
restriktivni konfiguraci, kterou je potreba pro bezny provoz vice
otevrit svetu.

Jo a jeste ma napada, ze mozna mate spatne v /etc/mail/sendmail.mc
DaemonOptions, ktere dovoluji spojeni jen z localhostu. Po vyeditovani
to chce m4 sendmail.mc > ../sendmail.cf

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /