Pobočkové řešení

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Úterý Srpen 21 19:03:14 CEST 2001

Zdravím,
potřeboval bych poradit jak některé e-maily nechat projít na nadřazený SMTP
server a některé zpracovat lokálně. Nejvíc by se mi líbilo někde vyjmenovat
lokální uživatele + skupinové aliasy, kterým se pošta doručí lokálně a
ostatní e-maily na naši doménu sorbi.cz aby odešli na nadřazený SMTP server
providera odkud si je pobočkový uživatelé vyberou přes POP3.
Doména sítě je sorbi.localnet a firemní e-maily mají tvar xxx na sorbi.cz
zkoušel jsem nastavit zpracování Sendmailu i pro doménu sorbi.cz ve
virtualnames, ale potom sendmail zpracoval opravdu vše co šlo na @sorbi.cz,
tím pádem e-maily na uživatele s pobočky nahlásil jako neexistující....

Nejde někde nadefinovat seznam jakýchkoliv e-mailů, které vždy doručovat
lokálně ?

Nebo použít přepis adres, že lokální adresy @sorbi.cz doručí lokálně?
Konkrétně např. přepsat dalibork na sorbi.cz na dalibork na linux.sorbi.localnet
(potřeboval bych konrétní příklad - ostatní adresy si odvodím - přepis adres
je pro mě naprosto nepochopitelná věc, ale naprosto...)

Díky za jakékoliv rady

--

Dalibor Kouřil, SORBI a.s.