Vytvoreni sekundarniho mailboxu

Dan Lukes dan na obluda.cz
Úterý Srpen 21 20:05:40 CEST 2001

Lukas Maly wrote:
> Dobry den
>
> Chtel jsem se preptat, jak mam nakonfigurovat postfix (nebo sendmail) tak
> aby prijmal, zalohoval postu v pripade vupadku primarniho serveru.
>
> Co se dns tak zde mam MX zaznamy asi takto
>
> 10 stroj1.domena.cz
> 20 stroj2.domena.cz
>
> Musi se pro to vytvorit nejaky specialni ucet ?

	Ne, mam pocit, ze v defaultni konfiguraci je sendmail nastaven tak, ze
prijima relaye pro stroje, pro ktere je zalozni MX. Pamatuju-li si to
dobre, pak zadne nastaveni delat nemusite.

	Pokud si to pamatuju spatne, pak musite povolit bud' to a nebo proste
relay pro prichazejici postu pro onu cilovou domenu, ktera jest
zalohovane (soubor access).

					Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz