Pobočkové řešení

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Srpen 21 22:47:55 CEST 2001

On Tue, 21 Aug 2001, Dalibor Kouřil wrote:

> [...]
> server a některé zpracovat lokálně. Nejvíc by se mi líbilo někde vyjmenovat
> lokální uživatele + skupinové aliasy, kterým se pošta doručí lokálně a
> ostatní e-maily na naši doménu sorbi.cz aby odešli na nadřazený SMTP server
> providera odkud si je pobočkový uživatelé vyberou přes POP3.
> Doména sítě je sorbi.localnet a firemní e-maily mají tvar xxx na sorbi.cz
> zkoušel jsem nastavit zpracování Sendmailu i pro doménu sorbi.cz ve
> virtualnames, ale potom sendmail zpracoval opravdu vše co šlo na @sorbi.cz,
> tím pádem e-maily na uživatele s pobočky nahlásil jako neexistující....

Neslo by to obratit ? Pouzit virtusertable pro ty externi uzivatele se
schrankami mimo firmu ? Stejne musite mit jejich seznam ne ? Takze do
virtusertable udelat seznam -

remoteuser na sorbi.cz	mboxuprovidera na provider.cz

To prehodi postu do te spravne schranky u providera pro externisty. V
obalce asi bude videt ta adresa mboxuprovidera na provider.cz ale v hlavicce
dopisu To: zustane adresa remoteuser na sorbi.cz.

Sendmail by musel byt nakonfigurovany aby domenu sorbi.cz povazoval za
lokalni.