relay omezeny i na domenu

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Srpen 23 09:20:25 CEST 2001

Mozna jsem to spatne vysvetlil.
Samozrejme povoluji relay jen na urcite lokalni ip adresy
AND
chci povolit relay jen pro adresy odesilatel, kde je user na mojedomena.
Musi byt splneny obe podminky !

Pro kontrolu spravnosti emailu odesilatele a
prijemce slouzi relay_based_on_MX a ostatne vse potrebne je na
sendmail.org:

"Turns on the ability to allow relaying based on the MX
records of the host portion of an incoming recipient; that
is, if an MX record for host foo.com points to your site,
you will accept and relay mail addressed to foo.com.  See
description below for more information before using this
feature.  Also, see the KNOWNBUGS entry regarding bestmx
map lookups."

Pokud to chapu spravne, tak tam se mluvi jen o incoming recipient a
o "relay mail adressed to foo.com" a to mne nezajima.

Na sendmail.org hledám uz tyden a zadnou feature, ktera by to zajistovala
jsem nanasel. Ale mohl jsem samozrejme neco prehlednout.
Bohuzel neumim jazyk sendmail.cf, abych si to zbastlil sam.
(Kde se da naucit?).

Martin Reiser