Re: SPAMování

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Sobota Srpen 25 20:09:00 CEST 2001

> řekl bych, že odesílácí SW (kód viru sircam?) nemá korektně implementováno
> SMTP a ukončil mu spojení dříve, než měl (premature End Of Message --
> unexpected close on connection). Třeba mu zavřel spojení ihned po
> potvrzení koncové tečky na příkaz data a nezaslal povinné QUIT ... nebo
> něco podobného.

Zrovna v pripadu sircamu se to da lehce overit - kod ktery pouziva k
odesilani SMTP posty je verejne dostupny.
Ja si myslim, ze jde spise o problem jineho typu. Priklanel bych se
problemum na lince (pripojeni ne prilis spolehlivym bezdratem - at na jedne
ci druhe strane atd).

Pokud se ta sama chyba opakuje mnohokrat mohlo by jit o nejakou permanentni
chybu (videl jsem neco podobneho na sync lince komprimovane na ciscu 0
komprese byla spatne implementovana a urcite sekvence dat nebyla schopna
prenest - cili stejna posta byla dorucovana nekolikrat a pokazde to skoncilo
na 'premature End Of Message')

D. Toman