Omezeni relayingu pro subdomeny v sendmail 8.9.3

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Srpen 29 22:55:01 CEST 2001

Zdravim,

nemate nekdo povedomost zda lze v sendmailu 8.9.3 vyresit nasledujici -

 v access je zaznam:

domena.cz	RELAY

 a sendmail prebira z venku postu pro @domena.cz i pro @hostX.domena.cz
 a pro @subdomena.domena.cz . Ja bych chtel prebirat postu pouze pro prvni
 dva pripady ale nikoliv pro subdomeny. Odesilani posty ven mi ani tak
 nevadi (ale to asi stejne dela zaznam IP.IP RELAY) ale potrebuju omezit
 relaying pro subdomeny na prijmu. Hlavne kvuli zpravam od spameru ktere
 muj sendmail prebere a snazi se je dorucit a u prijemce je ta zprava
 odmitnuta protoze pochazi od spamera. Tim padem skonci u postmastera.

 Rad bych se toho zbavil.