Ktery MTA na User+Host masquerade?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Srpen 31 13:25:50 CEST 2001

On Fri, Aug 31, 2001 at 12:46:37PM +0200, Daniel Teufel wrote:
>  Ktereho MTA byste mi doporucili?

postfix

>  Predpokladam takovou to maskaradu:
>  uzivatel na moje.domena.cz -> jmeno.prijmeni na domena.cz
>  (Pokud mozno jak u odchozi tak i prichozi posty)

http://www.postfix.org/rewrite.html#canonical
v konfiguracii postfixu canonical_maps, sender_canonical_maps a
recipient_canonical_maps

man 5 canonical

>  Potud je to bezne. Ale mne jde spis o to, aby se to dobre spravovalo
> a taky rychle zpracovavalo, protoze takovych to zaznamu by melo byt v
> radu tisicu.

zaznamy mozu byt v textovom subore, z ktoreho sa vyrobi hash, dbm, pripadne je
uz oficialne podporovane MySQL, pomocou patchov aj PostgreSQL

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE