prepisovani jmen v hlavicce From:

noel noel na beta.cermak.cz
Středa Prosinec 5 13:20:18 CET 2001

zdravim vespolek,

nastal mi nasledujici problem. Mam nakonfigurovaneho sendmaila tak,
ze vsíchni uzivatele vnitrni site maji na tomto stroji ucet.
Sendmail ma definovanu maskaradu, aplikaci
FEATURE(`masquerade_entire_domain')dnl
a souvisejicich

taze mi v odchozich zpravach
misto

	uzivatel na stroj.mojedomena.cz

spravne prelozi na

	uzivatel na jinadomena.cz

Dle dokumentace slouzi tabulka genericstable k prepisu
hlavicek odchozich zprav.
Problem spociva ve funkci tohoto. Kdyz se "natelnetim" (lokalne
prihlasim treba pres ssh) na dany stroj a odeslu komukoli zpravu,
dojde spravne k prelozeni i uzivatelskeho jmena dle teto tabulky
(samozrejme i s domenou). pokud ale pouziju win klienta a tento
odesila svoji postu tomuto stroji vlastne vzdalene (vuci kteremu se
identifikuje), dojde jen k prepisu domenove casti adresy
a jmeno uzivatele zustane puvodni. Domnivam se, ze to sendmail
povazuje "jen" za relaying (povoleny) a zpravu vlastne jen preposle
na sveho "smart hosta", pokud neni lokalne dorucitelna. Lokalni
samozrejme doruci spravne.

Rad bych neumrel jako hlupak a zajimalo by me:
- predpokladam spravne, ze se jedna o "pouhy relaying" ?
- jak zaridit, aby i pro tyto win uzivatele prekladal i skutecne
jmeno na jine (sysmbolicke)?

uzivatele pouzivaji jako win klienta pegasus v2.5

diky za navedeni spravnym smerem.

--
L.V.
jezevec