Pop3-SSL a moc novy Outlook

spatka.mta na luzanky.cz spatka.mta na luzanky.cz
Sobota Prosinec 8 16:32:22 CET 2001

> IMHO proste nemate v OE nainstalovanou certifikacni autoritu, ktera
> ten certifikat podepsala. Mozna se to da nejak nastavit, aby se to
> nekontrolovalo, nebo si vytvorte CA, podepiste certifikat a certifikat
> CA importujte do OE.

Ja jsem si to taky predstavoval taky trochu jinak. Mel jsem dojem, ze by to
melo fungovat takto: nekam se pripojim, na disku mi zustanve verejny klic
serveru kam se pripojuji a ja si ho nezavislou cestou mohu overit a jeste pokud
klient zaregistruje zmenu verejneho klice tak to ohlasi. Podle nastaveni tusim,
ze takto nejak to funguje s https v Internet Exploreru. Bohuzel v zadnem
Outlooku jsem nic takoveho nenasel.

Samozrejme nemohu vyloucit, ze plne nechapu princip SSL. V tom pripade se
omlouvam a budu se snazit omyl napravit.

Petr SPATKA